Aika mennä eteenpäin

Mulla on tulossa tässä eteen kohta aika isoja askelia ja muutoksia mun elämässä. Musta tuntuu tästä mun kaikesta epävarmuudesta huolimatta pitkästä aikaa siltä, että mä olen tällähetkellä enemmän varmempi kuin epävarmempi.



Pääsen kohta toteuttamaan suunnitelmaa, jota olen suunnitellut jo kauan ja odottanut kuin kuuta nousevaa. Pääsen ihan pian muuttamaan Kuortaneelle. Lähden sinne urheilulukioon. Pääsen sinne painimaan muiden tyttöjen kanssa, on paljon tyttö treenikavereita ja mahtava treeniympäristö. Saa painia paljon. Onhan meillä täällä Ilmajoellakin tosi mahtava porukka ja näiden poikien kanssa on aina tosi hauska treenata. Mutta kuten oon jo mun yhdessä aiemmassakin postauksessa sanonut niin täällä mulla ei ole samankoikoisia tyttö painikavereita ja Kuortaneelta niitä löytyy. Oonhan mä tästä hirmu innoissani ja odotan tosi kovasti.

Uskon, että saan uuden alun. Voin aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Mä jotenkin ajattelen, että tää on mulle aika semmonen iso hetki vaikuttaa mun elämään ja mihin suuntaan lähden. Musta tuntuu, että mä oon pitkän aikaa pysynyt paikallaan, enkä ole uskaltanut lähteä mihinkään. Epäröin ehkä liikaa mihin suuntaan pitäisi lähteä. Oon jo aika montakertaa valinnut sen polun, jonne osoittaa "varma kuolema" viitta. Mietin tässä, että kuinkahan monta kertaa pitää tipahtaa kalliolta alas ennenkuin ymmärtää kävellä toiseen suuntaan?

Tää saattaa olla mulle myös hetki näyttää, että mä olen paljon muutakin kuin mun menneisyys. Ehkä onkin oikeasti aika olla rohkea ja uskaltaa mennä eteenpäin, vaikka ei tiedäkkään, mitä vastaan tulee. Ehkä onkin hyvä kääntää nyt niinsanotusti ihan uusi sivu. Tämäkin asia pelottaa mua taas vaan siksi, etten tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Epävarmuus. Mä uskon, että monien pelkojen takana on se. Se kun ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan ja joutuukin luottamaan itseensä ja omiin kykyihinsä.



Mä uskon elämässä toisiin mahdollisuuksiin tai jopa niihiin kymmeninsiin mahdollisuuksiin. Oon tosi innoissai tästä muutosta ja treeniympäristön vaihtumisesta (ja tottakai siitä, että saa asua yksin). Tää on mulle nyt mahdollisuus ja odotan tätä tosi paljon!


Toivottavasti teillä kaikilla starttaa viikko mahtavasti. Älkää antako epävarmuuden tulla esteeksi. Olen itse ihan hyvä esimerkki siitä, että, vaikka joskus (mun kohdalla miltei aina, hah) sattuu menemään vähän väärään suuntaan, aina voi muuttaa suuntaa ja kokeilla jotain toista tietä.
Mahdollisuuksia on niin kauan kuin itse niihin uskoo ja uskaltaa tarttua. 

-Saga


Kommentit

Suositut tekstit