Mitä mulle kuuluu?

Toivottavasti teillä jokaisella on startannut vuosi mukavasti. Vuoden alku on siitä aina kiva, että syntyy mielettömästi uusia mahtavia ideoita ja osa niistä ehkä jopa toteutuukin.


Mulla on tällähetkellä oikeasti aika hyvä olo, jonka vuoksi kuulumisetkin ovat aika hyviä. Oon päässyt terveysongelmien jälkeen takaisin kunnolla painimaan, joka on helpottanut mun omaa oloa ainakin tosi paljon. Tämä viikonloppukin meni painileirillä, jonka jälkeen oli ihan mukava tän kyseisen kuvan hiihtolenkkikin heittää. Vaikka väsy leirin jälkeen olikin aika kova ja "muutaman" kerran taisin taas mainita, etten hiihdä enää koskaan (hahah).



Olen yrittänyt antaa myös pääni sisään paljon tilaa uusille ideoille ja samalla ne ovat luoneet mulle mielettömiä ideoita, jotka tuntuu oikeasti mahdollisilta. Odotan innolla kaikkia uusia tulevia asioita ja oon tosi innoissani kaikesta tulevasta. Tuutte varmasti kuulemaan niistä myös täällä blogin puolella.

Tähän tää video vielä loppuun naurattamaan tai saamaan kaikille edes hymyn huulille. Tänne blogin puolelle tulossa vähän enemmänkin juttua tästä mun ja Mattiaksen temppuilusta, pysykää kuulolla.





Ei mulla tällähetkellä ollut mitään tämän painavampia kuulumisia, mutta joskus on ihan hyvä huomata sekin, että menee ihan hyvin. Kun yleensä aina vain huomaamme sen kun hommat ei suju.
Antakaa tekin itsellenne tilaa ajatella, ettei vain juosta sokeana päämäärästä toiseen. Huomatkaa myös ne hyvät päivät tai ihan pienetkin hyvät asiat

-Saga

Kommentit

Suositut tekstit