Back to school ja meidän vaellusreissu

Pitkästä aikaa taas pääsin tänne blogin pariin. Oon palannut kouluun ja syksy on startannut käyntiin. Syksy on kyllä yks mun lempi vuodenajoista, koska se tuntuu aina uudelta alulta. Niinkuin yks mun viisas tuttavanikin totesi "Syksyllä kaikki on mahdollista". Nyt musta kyllä vähän tuntuukin siltä, sillä mä lähdin vaellukselle, jolle en oikeasti varmaan koskaan muuten olisi lähtenyt. Meidän lukiosta järkättiin vaelluskurssi Helvetinjärvelle, jonne ilmoittauduin ihan viime hetkillä. Eikä mulla oikeasti ollut mitään hajua, mihin mä oon ryhtymässä. Se oli kuitenkin kyllä mieletön kokemus pienistä vastoinkäymisistä huolimatta.

Ennen kuin päästiin edes itse paikan päälle ensimmäisenä meinas unohtua koululta saadut eväät koululle ja loppumatkasta bussin valtasi pieni oksennushärdelli (ei minun aiheuttama), mutta kuitenkin niistäkin selvittiin. 
Hauskaa oli, nähtiin upeita maisemia ja sai tutustua myös paremmin toisiin, koska ryhmähenkeä tarvittiin paljon. 


 Molempinä päivinä päästiin melomaan ja kävelemään jalat kipeiksi. Hyvin se melonta sujui kaatosateessa vastatuuleenkin, vaikka matkalla meinasi yks sun toinenkin turhautua. Reissu otti, mutta antoi myös paljon hyviä muistoja ja uusia kokemuksia.


Ja loppuun pieni kooste meidän reissusta. 


Pysykää kaikki terveinä ja jos syksy meinaa tuntua synkältä kokeilkaa jotain uutta. Kaikki uusi tuo aina kivaa jännitystä ja kuten aiemminkin sanoin, syksy on aina uusi alku. 

-Saga

Kommentit

Suositut tekstit